Ondanks dat we jouw bestelling met de grootste zorg selecteren, verpakken en verzenden kan het voorkomen dat er onverhoopt toch iets mis is gegaan. Onze excuses daarvoor! We gaan het uiteraard netjes voor je oplossen. Om jouw klacht het snelst af te kunnen handelen kun je het beste ons klachtenformulier op deze pagina invullen.
Geen klacht maar een vraag?
Heb je geen klacht maar gewoon een vraag, opmerking of advies nodig? Dan kun je gebruik maken van ons contactformulier. Je vindt op onze contactpagina ook een lijst met veelgestelde vragen.
Liever geen klachtenformulier?
Geen probleem, u mag ons ook bellen, mailen of schrijven. Hieronder vindt u alle manier om met ons in contact te komen.
Zwemdopje.nl
Heiligeweg 15D
1561 DD
Krommenie
Contact met de Winkel:
Contact met de Webshop:
Email:
Een klacht over de levering?
Onze pakketjes worden bezorgd door PostNL of DHL. Heb je een klacht over de levering, bijvoorbeeld wanneer je pakket is beschadigd? Dan adviseren we je om direct contact met hen op te nemen.